вторник, 27 июня 2017 г.

3 етап СП "Один за всіх" Світлана Коваль. Листівка + МК

Привіт))
З вами я  Світлана Коваль і моя дитяча листівочка . Як і обіцяла, сьогодні покажу вам МК по її створенню, та спочатку трішки фото цієї мімішності ))
____________________________________________
Привет))
С вами я Светлана Коваль и моя детская открыточка. Как и обещала, сегодня покажу вам МК по ее созданию, но сначала немного фото этой мимишности))


Я дуже люблю робити такі дитячі роботи, вони наповнені якоюсь особливою ніжністю)))
_______________________________________________
Я очень люблю делать такие детские работы, они наполнены какой-то особой нежностю)))







Ще раз покажу вам мої залишки і біжу творти на останній етап )))
______________________________________
Еще раз покажу вам мои остатки бегу творить на последний этап)))


А ось і МК )
Приємного перегляду!
_____________________________
А вот и МК)
Приятного просмотра!


Дякую, що дивились та читали мене.
Натхнення вам ))
_________________________
Спасибо, что смотрели и читали меня.
Вдохновения вам))





Комментариев нет:

Отправить комментарий